Sunday, April 17, 2011

dah macam gossip page plak entry ni ;)

Siang tadi, tika Cik Lie membelek-belek majalah di Tesco Taiping, Cik Lie jumpa ni :


Cik Lie juz nak highlight tang lelaki yang jadi cover untuk majalah ni je. Actually Cik Lie bukanlah kipas-susah-mati beliau tapi dulunye Cik Lie pernah sama kan wajahnya dengan seseorang (yang turut diakui oleh mak Cik Lie). Time die berlakon cerita Ustaz Amirul dulu pun Cik Lie tak boleh ikut sangat sebab ~sedey tiap kali tengok wajahnya~. Sesiapa yang rajin tengok rancangan dunia artis, baca blog gosip artis & paper bahagian artis sure tau perkembangan positive beliau. Juz kat sini Cik Lie nak share few words from article yang boleh dijadikan renungan bersama:

Katanya, dia mula berubah sejak dia mula merenung diri dan melihat betapa banyaknya dosa yang dia telah lakukan. Hidupnya yang penuh gaya tidak menjanjikan ketenangan, malahan membuatkan dia terperangkap antara ketenangan, kemewahan dan kepuasan, tetapi dia tidak mahu mengaku kalah dengan kecamuk jiwanya, lalu dia bangkit cuba mencari jawapan kepada setiap persoalan yang mengganggu jiwa. Dia mula menyusuh langkah untuk menjadi manusia yang lebih baik walaupun dugaan cukup banyak.

“Dekatkanlah diri dengan Allah,”.

Latest news, beliau dah pun selamat bertunang dengan seseorang yang bukan artis. Bercerita tentang tunangnya :

“Kami kenal setelah selalu berjumpa di klinik itu dan dia merupakan seorang yang suka merendah diri, bertudung, solehah, sedap mata memandang dan selesa dengannya.

“Yang penting, saya tertarik dengan hati budinya yang suka merendah diri dan baik hati serta selalu menasihati saya."